sobota, 2 marca 2013

Proste włosy bez prostownicy!

Cześć moi mili! Proste włosy bez prostownicy? Możliwe? Hm, okazuje się, że tak!
Przedstawiam Wam balsam prostujący włosy straight & easy firmy Nivea.


Moje naturalne włosy są falowane i niesforne :p. 
Po umyciu odczekałam chwilkę i na wilgotne włosy nałożyłam balsam, po czym  je wysuszyłam. I oto efekt !


Jak widać włosy nie są idealnie wygładzone i proste. Mimo to, polecam ten balsam osobom, które nie chcą niszczyć swoich włosów prostownicą. Balsam ten ma też inne zalety. Włosy nie puszą się, są przyjemne w dotyku 
i bardzo ładnie pachną! 

Pojemność: 150 ml
Cena: ok 15 zł 

A Wy macie inny sposób na proste i wygładzone włosy bez użycia prostownicy?

_________________________________________________________________________

A to prezent urodzinowy, który kupiłam dla samej siebie! :p


Wygodne, miękkie butki idealne na trening! :)
Już nie mogę się doczekać kiedy w nich pobiegam!

Buziaki!


35 komentarzy:

  1. Świetny ten balsam chętnie spróbuję na moje niesforne fale :)
    Ale Ty masz piękne długie włosy! Zazdroszczę :p :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! To warto wypróbować, bo mam dość prostownicy:x zapraszam na rozdanie;) Prezent świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy ! ahhhhhhhhh cóż za zachwyt :D
    myślisz , że na kręcone włosy też zadziała ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ciężko mi powiedzieć... Ale obawiam się, że z kręconymi nie będzie tak łatwo, ale zawsze można spróbować! :)

      Usuń
  4. Jejku ale masz włosy *.* ja bardzo dawno temu spróbowałam z tej serii do podkreślenia loków i też był niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ty masz długie i piękne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie długie włosy! Cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Award :) Będzie mi miło jeśli odpowiesz na moje pytania :D

      Usuń
    2. To już druga nominacja, ale na pewno odpowiem na wszystkie Wasze pytania :))
      Dziękuje !

      Usuń
    3. No widzisz jaka jesteś popularna ;)

      Usuń
  7. ale masz długie włosy!! ja chętnie wymienie swoje proste druty na lakkie fale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jest! Cudze chwalicie swego nie znacie! :P

      Usuń
  8. masz przepiękne włosy :)
    pozdrawiam, Kasia z www.chilli-choco-latte.blogspot.com
    (nie wiem czemu, nie mogę się zalogować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz włosy :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne długie włosy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to mam włosy proste jak druty :D
    cudne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowne włosy ! :) U mnie te produkty sie nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ale masz piękne włosy! *.*
    Ja mam proste włosy, więc akurat taki balsam mi się nie przyda ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem w szoku ,zę ten balsam Ci tak pomógł - stosowałam juz wiele i strasznie się do nich zraziłam bo po każdym moje włosy były posklejane i przeyklapniete :) Muszę go wypróbować !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię używać produktów, które obciążają włosy... Ten balsam jest dla mnie ok. Jednak trzeba pamiętać o umiarze :P

      Usuń
  15. oooo ;o jakie długaśne włosy! *.*
    a ja kiedyś miałam balsam prostujący, ale strasznie przetłuszczał włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie nakładam balsamów/odżywek na całą długość włosów (tak jak jest napisane na opakowaniu ;/), bo rzeczywiście włosy wtedy szybką przetłuszczają się. Stosuje tylko na 3/4 długości włosów, skupiając się najbardziej na końcówkach :)

      Usuń
  16. Niestety miałam ten balsam i mi nie pomógł ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Looove the hair so much:)
    Come and visit me on www.olivains.com
    Do you want to follow each other ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo efekt jest fajny.:D
    To Twoje włosy..?;o Piękne i dłuugaśne takie.;p

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, jakie masz przepiękne włosy!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz dłuuuuugaśne włoski :) Wow :O
    a mi ten balsam nie spasował, dziwne miałam sztywne i jakby tłuste włosy

    OdpowiedzUsuń
  21. też szukam butów do treningu :)
    ale ciągle przeglądam ,szukam itp ;)
    no mam nadzieje,że coś znajdę !

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo muszę wypróbować koniecznie! Choć ostatnio przestałam prostować włosy i co zauważyłam, nie kręcą się (a raczej nie falują) aż tak jak wcześniej ;).
    Masz piękne włosy :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje! :)