poniedziałek, 30 września 2013

Wrześniowe nowości

Cześć.
Jutro zaczynam zajęcia na uczelni... Co tu dużo mówić,  powrót do brutalnej rzeczywistości.

We wrześniu pojawiło się kilka nowości w mojej kosmetyczce. Czemu o nich nie wspomnieć? ;)


1. Krem-żel do twarzy, Lirene. 
Piękny, orzeźwiający zapach.


 2. Argan oil serum do włosów, Bioelixire.


3. Tusz do rzęs the colossal volum express, Maybelline.


 4. Płyn do kąpieli, Luksja. 
Nie jestem fanką słodkich zapachów, mimo to, pokochałam ten płyn i jego cudowny zapach! :)


5. Woda różana, KTC. Używam do twarzy.


 6. Mgiełka wzmacniająca do włosów Radical, Farmona.


I to wszystko. Zakupy kontrolowane! ;)
Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. jak ten płyn do kąpieli pachnie słodko to jest stworzony dla mnie, bo ja kocham słodkie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam ten płyn do kąpieli :P ale zapach mniam! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach tego płynu musi być boski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam akurat ten tusz, ale to wody Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubie ten tusz :))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak ten tusz się sprawuje, a płyn do kąpieli miałam i nie byłam z niego zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płyn do kąpieli z luksji wygląda bardzo ciekawie. zapach naprawdę musi być śweitny

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jesteś? ^^ I kiedy wrócisz do nas? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Her blog is very nice really incredible cool ..
    I like to visit this blog contains information that is interesting and useful

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  13. Makan sekoteng diatas semen minggir orang ganteng mau komen :D Hehehhe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje! :)