czwartek, 20 czerwca 2013

TEST - silk base & top coat, Miss Sporty

Hej. Jakiś czas temu kupiłam w Rossmannie nail expert manicure firmy Miss Spoty. Jest to odżywka i baza do paznokci 2w1. Piszę Wam o niej, ponieważ niesamowicie mnie zaskoczyła! Zobaczycie zaraz dlaczego... Rzadko używałam jakiejkolwiek bazy do paznokci, zazwyczaj był to zwykły bezbarwny lakier, który nie przedłużał trwałości lakieru na moich paznokciach.
Bazę z Miss Sporty, nałożyłam na lakier, który wcześniej nie trzymał się długo na moich paznokciach, ok 3 dni.

Jak lakier trzymał się na moich paznokciach po nałożeniu bazy ?

Ha, lakier jest już na moich paznokciach 9 dni...



Jak widać, brak jakichkolwiek większych odprysków. Lekko starte końcówki. A co najważniejsze, lakier był narażony na wiele niebezpieczeństw, m.in. codzienne gotowanie, mycie naczyń, sprzątanie, długie kąpiele w gorącej wodzie i wiele innych...Mimo to, spisał się rewelacyjnie i jestem bardzo zadowolona! Polecam :)
Cena: ok 8 zł / 8 ml


Pozdrawiam! :)

13 komentarzy:

  1. o proszę, tego się nie spodziewałam! :) stawiałam na max 5 dni, ale 9? rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie muszę zakupić tę bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły wynik :)
    Ja kupiłam jakąś bazę z Miss Sporty ostatnio, ale nie pomagała mi niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeeeetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale długo się trzymał :O rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jak długo się trzymał :) masz śliczny odcień na pazurkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale długo wytrzymał! Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wow aż cięzko uwierzyć :) świetnie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjnie się trzyma płytki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, 9 dni! Super i to z wykonywaniem takich czynności jak mycie naczyń czy sprzątanie to nie lada wyczyn. Już zapisuję sobie ją na liście zakupów :) Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje! :)